пʼятницю, 25 листопада 2011 р.

Щось, The Thing, 2011

Сьогодні я вирішила "труснути сивиною" (мдя... звучить) і подивитися ужастік "Щось" (2011). За часів своєї бентежної юності я дуже полюбляла такі фільми.

Фільм 2011 року є пріквелом до однойменного фільму 1982 року. Сюжет до болю знайомий і передбачуваний: наукова експедиція знаходить в льодовиках Антарктиди інопланетний корабель та страшенно голодну істоту, яка починає всіх пожирати. Впродовж фільму всіх членів експедиції будуть по черзі пожирати, залишиться в кінці щасливиця - головна героїня.

Найкраще в цьому фільмі ті моменти, коли разом з головною героїнею прагнеш відгадати, хто є хто. Нагадує гру "мафія".
До слова, головна героїня  - симпатична і кмітлива, грає її мені ще невідома Мері Елізабет Уінстед.

Мені особисто було скучно, аж зуби скрипіли. Тому моє суб'єктивне враження:  3 + /5. Втім для пошановувачів жанру фільм може бути цікавим, з огляду на те, що при всій передбачуваності сценарію, фільм добротно зроблений. Для інших - це пуста витрата часу.

Немає коментарів:

Дописати коментар