вівторок, 3 травня 2011 р.

Три дні на втечу, The Next Three Days, 2010


Другий раз вже пишу рецензію на фільм, про який не мала наміру писати. Але прочитавши чиєсь "фе", в черговий раз не втримуюся. Роль подразника зіграла рецензія знаменитого Екслера на фільм "Три дні на втечу". Він якось так похвалив (середня оцінка 4 з 5), що враження складається абсолютне протилежне.

Фільм розповідає нам про простого чоловіка Джона, який змушений перетворитися у супермена. Привід у нього вагомий - його красуню дружину Лару звинувачують у вбивстві. Чи готовий він ризикнути всім, коли Лара сама визнає свою провину?

Які підстави у мене говорити про те, що "Екслер не шарить"? Що фільм не на "середню "4" з "мінусом", а на тверду "5"? Думаю, як на чоловіка, який очікує крутого екшену, то слід погодитися із Еклером.
Цей фільм я б назвала таким собі "дівчачим триллером". Головне у фільмі - почуття кохання, чия трансформаційна сила надає головному герою мужності там, де звичайна людина опускає руки. Цього безумовно не сталося б, якби Рассел Кроу, який виконує головну роль, не зумів змусити йому повірити на всі 100%. 

Я не є великою фанаткою Рассела Кроу і Елізабет Бенкс, але вони були для мене навіть симпатичними. Приємною родзинкою стала Олівія Уайльд (Відома, як "Тринадцята" у "Докторі Хаузі").
І сюжет мене потішив. Так і має бути. Глядач має впродовж фільму сумніватися, але розв'язка повинна  бути інстинктивно передбачувана. Тобто розум можна не додуматися, а от серцем маєш розуміти, що так воно і  відбулося насправді.

Взагалі, сезон виходу фільму "Три дні на втечу" порадував "дівчачими екшенами". Зокрема, в мене так руки і не дійшли проспівати дифирамби у цьому блозі  "Лицару дня" (Knight and Day, 2010) з Томом Крузом і Кемерон Діаз у головних ролях. От де було водночас і багато гумору, і романтики. :)))

Підсумовуючи вищесказане: Вам може не сподобатися фільм "Три дні на втечу", якщо у Вас очікування екшену і Ви не любите драм у будь-якій формі. "Движняк" буде, але лише в останні хвилини фільму. Втім, прихильницям виключно романтичних мелодрам я також не радила б цю стрічку.

Резюме: для всіх неупереджених любителів хорошого голівудського кіно.

Немає коментарів:

Дописати коментар