неділю, 15 травня 2011 р.

Радіохвиля, Frequency, 2000


Справжнім подарунком на вихідних став для мене фільм "Радіохвиля" ще аж 2000 року. Я вже й забула, як це можна настільки захопитися переглядом фільму.

Сюжет за своїм принципом нагадує три чудові стрічки, які я також дуже рекомендую до ознайомлення: "Ефект метелика" (The Butterfly Effect, 2004), "Дежа вю" (Deja Vu, 2006), і "Дім біля озера" (The Lake House, 2006). Тобто головні герої, змінюючи минуле, будуть змінювати теперішнє.

У молодого поліцейського Джона Саллівана життя не склалося. Зокрема, глядач знайомиться з ним, коли від нього іде подружка. Він не намагається її втримати, а п'є, курить і депресує. Життя Джона кардинально змінюється, коли він випадково по радіо зв'язується зі своїм покійним батьком, пожежником Френком, який 30 років тому загинув у пожежі.

Справді захоплюючий сюжет, який тримає у напрузі до кінця. (Ну, звісно, я розуміла, що має бути хепі-енд, та все ж... :)))

Чудова трійця акторів. Френка Саллівана грає Денніс Куейд. Він мені не дуже симпатичний, але тут він був справді неперевершений. Такий собі ідеальний чоловік, сім'янин... Одним словом, скромний типовий американський герой. :)
Роль Джона зіграв Джеймс Кевізел. Я чомусь до останнього думала, що це він зіграв у "Реквіємі за мрією". Дуже він мені вже подібний з Джаредом Лєто.
Цікавою несподіванкою стала для мене поява у фільмі в ролі матері поліцейського - Елізабет Мітчел. Тут вона ще зовсім молоденька (лише 30 років). Так, так, саме вона зіграла у серіалі "Візитери" у ролі "залізної леді", що очолить рух спротиву проти інопланетних ящурів.

Дуже невиразною і несимпатичною вийшла подружка Джона. Але, можливо, в цьому була й задумка творців фільму. За сценарієм вона має не так вже й багато часу. Якби була гарненькою, то тільки відволікала б увагу.

Чим мене фільм особливо потішив - це м'якою пропагандою сімейних цінностей. Адже попри напружений детективний сюжет, головною ідеєю фільму є стосунки батька й сина. 

Фільм може не сподобатися тим, хто не любить подібні фільми, як жанр.

Суб'єктивна оцінка: 5 + / 5
Резюме: для всіх пошановувачів по справжньому доброї фантастики.

Немає коментарів:

Дописати коментар