середу, 19 жовтня 2016 р.

Лицар королеви Ін Хьон, In-hyeon-wang-hoo-eui Nam-ja, 2012

До південнокорейських серіалів я ставлюся обережно - надто напружує їхня акторська гра у зображенні комічного. Культурна різниця відчувається. Але є кілька виключень із правил. Свого часу я довго була під враженням від "Людини із зірки". А одного разу, переглядаючи інформацію про цей серіал на Кінопошуку, я натрапила на подібну історію - "Лицар королеви Ін Хьон".

Отже, 16 серій позаду і тепер можу з упевненістю сказати, що вони стали окрасою моєї відпустки і гарними пігулками від осіннього поганого настрою.

Як видно із афіші, ця історія про переміщення у часі - про кохання хлопця із епохи Чосон і сучасної актриси.
Чарівна кісен (щось подібне на японську гейшу) дарує своєму колишньому господарю талісман, який покликаний його оберігати від небезпек. Здавалося б простий забобон, але саме кілька ієрогліфів на папері дозволяють Кім Бун До не тільки нескінченну кількість разів порятуватися від вірної смерті, а й відкривають портал у майбутнє, на 300 років уперед.

У сучасному Сеулі Кім Бун До зустрічає чарівну Чхве Хі Чжин, актрису, яка грає роль імператриці Ін Хьон, оберігати життя якої свого часу присягнувся Кім Бун До...

Якщо ви чекаєте від цієї історії якоїсь стрункої логіки, наукової фантастики, або обігрування "ефекту метелика" - це не сюди, кажу відразу. Головний акцент творці серіалу роблять на романтичній історії. І це виходить у них дуже добре. Де, як не в азійському кіно, можна знайти такі чисті архетипи маскулінного Його (суворого, мовчазного і відданого) і дівчинки-свята Її. Хто знає соціоніку, то певно пам'ятає дуальну пару Гекслі-Габен.

Звісно, ті, хто шукають в усьому сексизми, кому болить фемінізм, тим буде не до сміху і не до романтики. Чоловік тут чоловік. Б'ється на мечах, розумний вчений, стриманий і мужній. А жінка - стрибуча воша, перепрошую за порівняння. Тобто яскрава, недалека, інфантильна.

Щодо мене, то я спробувала відключити свою незалежну натуру, закрити очі на деякі очевидні прояви газлайтінгу з боку головного героя, і насолодитися романтикою. І це мені вдалося.

Немає коментарів:

Дописати коментар