понеділок, 24 жовтня 2016 р.

#critical_reading

Вже у листопаді мій особистий #bookchallenge_ua добігає до кінця. Вже зараз знаю, що не виконаю свого зобов'язання прочитати 90 книг. Але це буде десь на десяток книг більше, ніж я читаю за рік.
Що стало одним із головних моїх спостережень? - Це важливість того, що обираєш для прочитання. Я бачу, як на мене впливають ідеї справді хороших книг, як розширюють світогляд, змушують подивитися на життя трохи з іншого боку.
Але, на жаль, таких книг не так багато серед величенького списку. Я також відстежую списки інших людей, що долучилися до виклику. Й інколи у мене виникають сумніви, чи те читання їм щось дало хорошого у житті.
Утім, я не зовсім така вже пуританка, щоб акцентувати увагу виключно на "користі". Для мене важливими є також ті книги, які дозволяють прожити потрібні у даний момент емоції, або ж зануритися в якусь історичну, чи іншу атмосферу. Є книги, які зворушують уяву, надихають, чи дозволяють пережити непрості моменти у житті, як наприклад у цьому році мені допомогла трилогія про партіалів Дена Уелса ...
До чого я веду. Ще не закінчивши #bookchallenge_ua я обираю собі інший виклик -#critical_reading
Що це означає? Я більше не буду читати лише для кількості, або ж тому що у мене є дорога паперова книжка.
Кожного дня я буду висновувати, що ж такого важливого (навіть не корисного) було для мене у моєму читанні.
Відповідно я буду уважніше добирати літературу. В ідеалі - потроху з усіх галузей, які на даний момент мене цікавлять.

Хто зі мною? ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар