пʼятницю, 17 червня 2011 р.

Страшенно гарний, Beastly, 2011

Сьогодні спілкувалася з письменниками на тему авторських прав. Один український письменник сказав, що принципово платить за все, що читає і дивиться. На мій погляд, дуже хороша чесна позиція людини, що має намір жити з гонорарів.

Ось я й задумалася над тим, що якби я платила за фільми, які переглядаю, то, можливо, мій вибір був би більш усвідомленим. Хоча часто й не знаєш, де тебе чекає дбайливо підкладена рожева свинка... 
Зокрема, фільм "Страшенно гарний"... (російський переклад з "Beastly"). 

Я дуже люблю цей жанр: фентезійно-фантастично мелодрамний. І тому часто даю аванси тим фільмам, які не варті того. І не звинувачуйте мене будь ласка у поганому смаку. Ви ж тільки уявіть, що можна було б написати і показати на тему сучасного "Аленького цветочка": які душевні муки, які глибини особистістного переродження..!! Могла б вийти просто шедевральна драма! Достоєвський відпочиває.

Але, забігаючи наперед, скажу, що якби я платила за "Страшенно красивий", то мені опосля було б шкода грошей. Або ж у мені до перегляду прокинувся б здоровий глузд, і я б не купила це кіно.

Якщо є такі унікуми, які не знають сюжету, розказую. Прекрасного, але нечемного принца у рамках виховного процесу зла відьма перетворює на страховисько. Один дядечко, порятований вже непрекрасним принцом, у якості винагороди віддає йому свою дочку у компаньйонки. Внаслідок співжиття із хорошою дєвочкою чудовисько стає раптом дуже добрим. І дєвочка ну, блін і збоченка закохується у нього за добре серце і мохнату мордочку. Принц стає знову прекрасним.
Ось і казочці кінець, а хто слухав молодець.

Отже, чого мені бракувало у "Страшенно гарний":
- "живих" діалогів і сюжетних переходів. Схоже фільм робили від руки, але за трафаретом. 
Ось була у головного героя дівчина... Як вона зникла з його життя? Невже він не страждав за нею хоча б трішечки? Чи в нього тільки дві емоції - ті, що відповідають вбогенькому сюжетику?... Ага.
- адекватного сюжету взагалі. Ну, щоб була яка-небудь динаміка, дія. Щось жвавеньке. Ніхто не вимагає в рамках жанру геніального розвитку подій. Дайте просто якісний продукт.
- зовнішнього вигляду головного героя, який би відповідав категорії "чудовисько", а не "лисий інопланетянин з татуюванням і нєпонятним пірсингом".

Суб'єктивна оцінка: 3 - / 5
Резюме: для фанатів жанру, віком від 12 до 16 років, жіночої статі.

Немає коментарів:

Дописати коментар