неділю, 12 червня 2011 р.

Червона шапочка, Red Riding Hood, 2011

Інтерпретація відомої з дитинства казочки про "Червону шапочку" у готичному стилі. Валері живе у селі серед лісу і мріє вийти заміж за лісоруба Пітера. Але мама хоче видати її за багатого коваля Генрі. 
До цієї проблеми додається ще й необхідність відгадати, хто ж з односельців є вовкулакою...

Що ж... Якщо сприймати цю стрічку суто в межах жанру, то дивитися можна. Готична казка: візуально симпатична, похмура, містична, загадкова.
Настільки естетична, що мама і бабуся (середньовічні селянки !!!) - просто красуні. Звісно, з ідеальними кучерями і макіяжем.

Із безумовного позитиву - розгадка загадки "А хто ж насправді вовкулака?" - виявилася для мене непередбачуваною. Таким чином, хоча сюжет такий собі, але принаймні дивишся, щоб з'ясувати "а чим справа закінчиться?"

Найприкріше, як не дивно, було для мене залучення до ролі "поганця" - Гарі Олдмана. Це настільки банально, що аж зуби зводить. Ну, який, скажіть мені будь ласка, глядач буде очікувати від героя Олдмана чогось хорошого? А тут ще й ця заяложена тема військової диктатури. Фе! Який несмак!

Не сподобалися мені і головні герої - парочка Аманда Сайфред (Валері) і Шайло Фернандез (лісоруб Пітер). Ні їх гра, ні їх образи, створені сценаристом і режисером. І чомусь найпозитивнішим і найпривабливішим героєм був Генрі у виконанні Макса Айронса.

Мало не забула ще одного вельми дратівливого моменту - сцену святкування вбивства вовкулаки всім селом. На мій погляд, танці первісних племен абсолютно не доречні у стилістиці європейського раннього середньовіччя.

Одним словом, фільм має більше аргументів "проти", ніж "за".

Суб'єктивна оцінка: 3 + / 5.
Резюме: для любителів жанру.

P. S. Для фанів серіалу "Зоряного крейсеру Галактики": тут ви зможете побачити Майкла Хогана :)) помічника капітана. Його тут помітно, але роль другорядна.

1 коментар:

  1. Я. Я очікую від Гері Олдмена чогось хорошого. Навіть коли він грає антагоністів. Крім того, у нього достатньо позитивних ролей, просто вони чомусь гірше запам*ятовуються: Сіріус Блек, Артур Дімсдейл, Бетховен, О.Б. Грант. Плюс новий фільм з ним у головній ролі "Tinker, Tailor, Soldier, Spy"...
    Коротше, я хотіла сказати, що у цьому фільмі він мені теж сподобався. Чесно кажучи, я лише через нього дивилась фільм від режисера Сутінок))

    ВідповістиВидалити