неділю, 12 червня 2011 р.

Соціальна мережа, The Social Network, 2010

Фільм "Соціальна мережа" розповідає про історію створення відомої всім користувачам інтернету мережі Facebook. А саме про Марка Цукерберга (1984 рік народження!!): за версією журналу Time - "людина року", за рейтингом Forbes 2011 - 52-ге місце в списку міліардерів.
Мережу Facebook він створив будучи студентом Гарварду на другому курсі. Як і Біл Гейтс, своє навчання він не завершив.

Чому мені фільм сподобався? В першу чергу тому, що у стрічці було присутньо кілька речей, які я просто обожнюю, зокрема:
- історія успіху, яка ґрунтується на реальних подіях. Звісно, я цілком усвідомлюю, що в житті все було трішки інакше. Але, наше минуле - це є ілюзія, міф, що вже є частиною реальності...
- харизматичний головний герой. Завдяки грі актора Джессі Айзенберга і чудовому сценарію вдалося створити такий образ Цукерберга, яким не можливо не захоплюватися. Він талановитий, надзвичайно розумний (ці два поєднання вже є дуже сексуальні, як на мене), і говорить просто чистими хаусизмами.

"Соціальна мережа" не сподобається тим, хто не любить фільми, побудовані виключно на діалогах. Не шукайте також тут чогось доброго і вічного. Це виключно історія про талант і розум.

Суб'єктивна оцінка: 5 - / 5
Резюме: для пошановувачів таланту режисера Девіда Фінчера, прихильників мережі Facebook, і для всіх інших, кого змогли переконати мої аргументи.

1 коментар: