пʼятницю, 22 квітня 2011 р.

В твоїх руках, Forbrydelser, 2004

В моїй сім'ї традиційно до християнських релігійних свят активізуються богохульські розмови. Хоча я не є запеклою атеїсткою, скоріше зовсім навпаки, але антиклерикалізм "это всьо мойо".

В цьому контексті хотілося б поділитися враженнями від перегляду фільму "В твоїх руках" (2004, Данія). Коротко суть: Анна - капеллан у жіночій тюрмі, одружена з Франком... Впродовж багатьох років мріє про дитину. Врешті-решт вона завагітніє, але внаслідок хромосомного дефекту її дитина може народитися неповноцінною. Що зробить людина від церкви? Що вибере головна героїня, якщо має вибір:
  • довіритися Богу і народити дитину,
  • зробити за рекомендацією лікарів аборт,
  • скористатися послугами ув'язненої Кате, яка має надприродні здібності.
Я намагаюся усвоїх відгуках не розкривати ідею фільму до кінця: кожен глядач має право на лаври першовідкривача. Проте тут хочу відкрити сказати: ця стрічка для мене - це чудесна демонстрація невіри віруючих і лицемірства церкви.Як часто люди вистоюють по церквах, відмолюють і вимолюють, а в побуті порушують елементарні духовні правила.

Вам може не сподобатися фільм, якщо Ви очікуєте красивої картинки, симпатичних героїв, динамічного сюжету, або ж Вам просто не цікава дана тема.

Фільм особисто мені сподобався, попри те, що я не є прихильницею європейського кіно.

Резюме: вартісне кіно, для вдумливого перегляду.

Немає коментарів:

Дописати коментар