суботу, 23 квітня 2011 р.

Дилема, The Dilemma, 2011

Схоже, що останнім часом Голівуд вирішив створювати глибоке психологічне кіно. Щоправда в його розумінні - це означає необхідність наповнення фільму пустими балачками з дивану психоаналітика.

Фільм "Дилема" саме з таких. Головні герої стрічки - два найкращі друга Ронні та Ісаак. Одного разу Ронні "пощастило" побачити дружину друга з іншим чоловіком. І це робить його справжнім психом... Весь фільм він буде мучитися сумнівами: розповісти другу, чи змовчати.

Це другий фільм за короткий період часу, який я не змогла нормально додивитися. Під кінець фільму я вже час від часу прокручувала на кілька хвилин вперед. Перший невдаха - "Притворись моєю дружиною". Виявляється між ними є зв'язок - сценарист Аллан Лоб! Він ще брав участь у написанні сценарію до "Більше, ніж друг", фільма, на який мене взагалі вистачило на перші 10 хвилин.

Прикро, адже режисером фільму став творець славетних "Ігр розуму" і "Викупу", Рон Ховард. А жіночі головні ролі виконують безумовно талановиті акторки Вайнона Райдер і Дженіфер Коннелі. Гра Вайнони мені, в принципі, й сподобалася найбільше з усього, що міг дати цей фільм. Блискуче зіграні ненависть, злість і страждання. Щодо Дженіфер... Вона, звісно, була на висоті. Втім, після "Реквієм за мрією" і "Ігор розуму" я її сприймаю лише, як драматичну актрису :( Але це вже мої таргани.
Взагалі, фільм зібрав дивовижно багато впізнаваних облич... Від чого подвійно прикро.

Резюме: якщо Вас влаштовує оцінка "3-", можете витрати свій час.

Немає коментарів:

Дописати коментар