суботу, 31 березня 2012 р.

Що приховує брехня, Trespass, 2011

Мене останнім часом не дуже приваблюють всілякі триллери. Кров, вбивства, ну, і все таке, ви знаєте. :) Тому мій перегляд фільму "Що приховує брехня" (2011) - скоріше виняток із правил. Привабила мене в ньому тема подружньої зради. (Після перегляду фільму "Ціна пристрасті" (2011).

Сюжет дуже традиційний і простий. Я б сказала: навіть класичний. У розкішний дім успішного бізнесмена вривається банда грабіжників. Починається довге протистояння нервів і витримки тривалістю у цілий фільм.

Але цей фільм має кілька безперечно виграшних моментів:

  • зроблений він якісно, як то кажуть, "добротно";
  • психологічно його витягує хороша акторська гра. Тут приємно спостерігати не тільки за тандемом Ніколь-Ніколас, а й за другорядними акторами. Всі вони "на місці";
  • головною його родзинкою є не сюжет, а розкриття подвійного і навіть потрійного дна ситуації, що склалася. Це я люблю :)
Фільм не варто дивитися тим, хто шукає якісь абсолютно нові враження. Їх не буде.

Суб'єктивне враження: 4+/5.

Немає коментарів:

Дописати коментар