суботу, 24 березня 2012 р.

Обдарований, A Gifted Man, 2011

Останнім часом тільки те й роблю, що натрапляю на актора Патріка Уілсона. У "Бідній багатій дівчинці"  (2011) в якості зразкового сім'янина він мені особливо не запам'ятався. Але й фільм такий дивний, що я про нього вирішила не писати рецензію.

А ось в "Ціні пристрасті" (2011) він вже грав зовсім іншу роль - баптиста-фанатика, який підштовхує коханця своєї дружини до самогубства...
Було в ньому щось таке, що зачепило і змусило переглянути список його фільмографії. Так я й вийшла на серіал "Обдарований" (2011).

Здавалося б фільми про лікарів вже набили оскомину. Але цей серіальчик мене щось так зачепив, що переглянула дві серії підряд і поставила на закачку третю.

Сюжет: талановитий хірург Майкл Холт має гроші, успіх, славу і власну клініку. Одного вечора він зустрічіє свою колишню дружину. Чудесне спілкування давніх знайомих - буденна річ, але на ранок Майкл дізнається, що Анна вже два тижні, як померла.
Анна своє життя присвятила безплатній клініці у неблагополучному районі міста. Тепер вона прагне, щоб її незавршені справи були зроблені Майклом.

Одним словом, містика і любов - все, що я так люблю.
Патрік Уілсон грає просто чудово. Дуже реальна реакція людини, яка звикла керуватися логікою і здоровим глуздом, і раптом зустрічається з чимось ірраціональним і потойбічним. 
До того ж образ героя мені надзвичайно привабливий суто з жіночого погляду :))

Сюжет поки тримає у напрузі. Побачимо, що буде далі.

Немає коментарів:

Дописати коментар