неділю, 18 вересня 2011 р.

Група підтримки не лишається на сніданок, Groupies bleiben nicht zum Frühstück, 2010

Як я вже писала, я трішки захворіла, тому вирішила дивитися тільки романтичні і позитивні фільми. "Група підтримки не лишається на сніданок" - один з них.

17-літня Ліла повертається з далекої Тьмутаракані США додому, в Берлін. В перші ж дні вона знайомиться із цікавим молодим хлопцем  Крісом. Яке ж було здивування Ліли, коли вона дізнається, що її новий знайомий - соліст надзвичайно популярної молодіжної групи, від якої всі дівчатка Німеччини в дикому екстазі.

Простий, легкий фільм, не обтяжує мізки. 
Цікаво, що у стрічці відображений погляд німецького суспільства на секс у підлітків. Типу, все ок. 

У нас трішечки батьки і суспільство консервативніші. Хоча бувають винятки у стилі демократичної Німеччини. Пригадую (це було більш, як 10 років тому)  моя класна керівничка хотіла попередити маму однієї з моїх однокласниць, що в останньої хлопець - який "просто так зустрічатися з дівчатами не буде". На що мама відповіла ошелешеній вчительці: "але ж вони прєдохраняються". :)))

Це був ліричний відступ. Щодо самого фільму я не можу багато сказати. Це класична якісна молодіжна романтична комедія. Навіть з таким штампом, як наздоганяння літака.... Просто не очікуйте від неї чогось надзвичайного і несподіваного.

Єдине, що мене дратувало... Зараз іде така тенденція у фільмах: щоб показати, що головні герої теж люди, їх наділяють усілякими збоченими особливостями. Так от, головна героїня страшенно асексуально хропить...

Суб'єктивне враження: 4 - / 5.
Резюме: для дівчаток у дівчачий настрій.

Немає коментарів:

Дописати коментар