неділю, 18 вересня 2011 р.

Секс у великому місті 2, Sex and the City 2, 2010

Взагалі-то, я не збиралася дивитися цей фільм. Але коли я хворію, то мушу дивитися щось позитивне, жіноче і не надто обтяжуюче мозок.  "Секс у великому місті 2" - ідеально підходить.

Події відбуваються через 2 роки після того, що ми могли спостерігати у першій частині. Саманта, яка зараз бореться із менопаузою, отримує ділову пропозицію в Абу Дабі. Звичайно, що вона вирішує на халявний відпочинок взяти своїх подруг. 
Це стає порятунком від сірих буднів для Кері, яка бореться із одноманітністю сімейного життя; Шарлотти, у якої нерви на межі через її двох чарівних діток; Міранди, яка саме звільнилася.

Все. Більше сюжету, як такого немає. Здається, що пляжний відпочинок рядових представниць офісного планктону міг би стати основою для більш захоплюючої розповіді.
Ну, так, тут є розкішний готель і купа лахів, 90 % з яких, як на мене, просто позбавлений смаку випендрьож. І нехай мене модниці і шопоголічки закидають туфлями.
Світ, показаний творцями фільму, на мій погляд може сподобатися лише окремим представницям прекрасної статі і геям.

"Бла-бла-бла - скажете Ви, - сказала б щось оригінальніше. Хіба не зрозуміло, що фільм не вартий уваги? Просто міс Очевидність". Мдя, і, мабуть, будете праві. Хоча від себе додам, що, можливо, я старію (тьху-тьху-тьху), але те, що у фільмі було представлене, як сексуальне, - як на мене - вульгарне. Особливо, поведінка і образ Саманти.

Суб'єктивне враження: 2 +/ 5
Резюме: для шопоголіків і для таких хворих, як я, сьогодні. :) 

Немає коментарів:

Дописати коментар