суботу, 19 січня 2013 р.

Неможливе, Lo imposible, 2012

Щойно подивилася надзвичайно зворушливий фільм "Неможливе" (2012). Стрічка іспанського виробництва, але із такими зірками Голлівуду, як Наомі Уотс і Юен МакГрегор.  

Це реальна історія іспанської сім'ї, яка трапилася із ними під час відомого землетрусу у Індійському океані у грудні 2004. Через цунамі, яке накрило курорти Тайланду, сім'я була роз'єднана. Впродовж фільму глядач спостерігає за тим, як головні герої намагаються вижити і знайти один одного.

Стрічку я переглянула на одному диханні. Навіть не сподівалася, що вона мене так зачепать.

Найкращим моментам глядач, на мою думку, зобов'язаний Наомі Уотс і Тому Холенду. Останній грає найстаршого сина, Лукаса, який змушений швидко дорослішати і турбуватися про поранену матір. Гра хлопчика була просто блискучою.

Фільм в першу чергу звертає увагу глядача на сімейні цінності. Коли Марія кілька разів лишає безпечні місця і кидається знову і знову у вир нестримного потоку брудної води, і все для того, щоб бути разом з сином, я задумалася над природою материнських почуттів, які ще не відомі мені.

Творцям фільму вдалося передати всю історію надзвичайно правдиво. Виключення становить кінцівка, але тим більш дивовижно, що такі чудеса трапляються, бо фінал історії взято із реального життя.

Вже після перегляду мені спало на думку, що цьому фільму притаманна одна риса, яку я вже не один раз помічала у тих випадках, коли історія екранізована про ще живих людей. Стосунки у сім'ї подано майже без конфліктів. Можливо, воно так і було насправді, не знаю... Втім, цей момент не так врізається в очі, як у "Серфері душі" (2011) і аж ніяк не впливає на відчуття реальності того, що відбувається на екрані.

Таким чином, за емоційним насиченням фільм дає фору більшості фільмів-катастроф і постапокаліптики.
Також візуальний ряд цілком достатній, щоб відчути атмосферу тієї трагедії.

Резюме: 5/5.
Блискуче!

Немає коментарів:

Дописати коментар