вівторок, 9 серпня 2011 р.

Повстання планети мавп, Rise of the Planet of the Apes, 2011

Сюжет фільму "Повстання планети мавп" надзвичайно простий і зрозумілий ще з трейлеру:
Молодий вчений працює над створенням нових ліків проти хвороби Альцгеймера. Під дією препарату у його піддослідної мавпи, Цезаря, підвищується рівень інтелекту. Він більше не хоче миритися із статусом піддослідної тваринки і піднімає повстання мавп.

Прочитавши про цей фільм, я ним не зацікавилася. Не привабила мене й реклама. Але передивившись трейлер, я зрозуміла, що очікується щось більше, ніж історія про "Кінг конга".

Відразу скажу: так, у фільмі є недоліки. Не без цього. Якщо хтось очікує яскравих спецефектів, то буде розчарований. 
Як на мій погляд, і сюжет, і мавпи, і певна логіка кульгає.

Наприклад, мене потішило, як сміливо відпустили додому гуляти працівника лабораторії, який попав під розпилення препарату. Це просто поза межами здорового глузду.

Але попри те, фільм хороший і добрий. В котрий раз нас закликають задуматися над нашим ставленням до тварин... Я ідейно ще більше прониклася необхідністю переходу на вегетеріанство.

Стрічка, по суті,  нам розповідає передісторію подій, описаних у "Планеті мавп". відповідає на питання, чому вимерли і здичавіли люди, і чому такі розумні стали мавпи.

Головну роль виконує ще маловідомий мені, Джеймс Франко, похмурий погляд якого я запам'ятала із "Медового місяця Камілли". Якась харизма в цьому хлопчику є.

Суб'єктивна оцінка: 5 - /5.
Резюме: простий, але хороший екологічний фільм на голівудський манер.

Немає коментарів:

Дописати коментар