суботу, 6 серпня 2011 р.

Руки-ноги за любов, Burke and Hare, 2010

Щастить мені останнім часом на хороші британські комедії... 

З листопада 1827 по 31 жовтня 1828 року на околицях вулиці Уест-порт в Единбурзі було здійснено серію із 17 вбивств. Їх скоїли ірландські емігранти Уільям Бьорк і Уільям Хер. Трупи вони продавали відомому едінбурзькому лікарю Роберту Ноксу для препарування.
Ці реальні події стали основою для чорної комедії режисера Джона Лендіса. Мотиви його героїв найблагородніші - власне збагачення і оплата посмішок коханих.

Передусім, низький поклін тому, хто у російському прокаті дотепно назвав фільм "Руки-ноги за любов". Погодьтеся, назва "Бьорк і Хер" не надто милозвучна. :

На кінопошуку я знайшла цілу купу негативних рецензій на фільм. Мдя, стрічка неоднозначна. Подібну реакцію викликав інший фантасмагорійний фільм "Медовий місяць Камілли". Деякі люди надто боляче сприймають комедійне зображення смерті, інші - не люблять британського гумору.

Чесно кажучи, мені важко сформулювати, чому ж саме мені фільм сподобався. Чому й гумор, і історія, і відображення епохи були мені до смаку. Це вже хай розбирається мій психоаналітик. :)

Відзначу лише, що більшість акторів зіграли просто блискуче. Виняток зроблю лише для Айли Фішер. Ще не було б ролі, де вона мені сподобалася. В цій стрічці ця актриса мене також не розчарувала. 
Натомість Джесіка Хайнс була неперевершена, до того ж не побоялася зіграти не надто сексуального персонажа. 

Суб'єктивна оцінка: 5/5.
Резюме: для любителів чорних британських комедій.

Немає коментарів:

Дописати коментар