суботу, 2 липня 2011 р.

В спальні, In the Bedroom, 2001

Студент коледжу, Френк, на літніх канікулах закохується у жінку набагато старшу за нього. Вона - касир у магазині, має двох дітей і забіяку колишнього чоловіка. Він - має талант до архітектури, а також хороші кар'єрні перспективи. Літня інтрижка переростає у серйозні почуття і ось-ось Френк кине коледж і свої мрії, щоб стати простим рибалкою, чоловіком і батьком...

Але це не історія кохання Френка і Наталі. Це розповідь про випробування почуттів і стосунків батьків хлопця, яких вони зазнають після його вбивства.

Це екранізація оповідання американського письменника Андре Дюбюса, що помер за рік до зйомок фільму. Саме він - автор роману, що став основою знаменитого "Дому з піску і туману" (2003).

Фільм "У спальні" - дуже якісний, й передусім через акторську гру. Дивовижно, що це дебютна робота в минулому актора 36-річного режисера Тода Філда. На стрічку я натрапила, вивчаючи фільмографію актриси Маріси Томей, яка мені сподобалася у "Рестлері" в ролі старіючої стрептизерки. 


На мій погляд, фільм би вийшов і без кримінальної складової. Але любителі динамічного сюжету мали б ще один привід назвати цю стрічку " зовсім скучною". Я б назвала манеру, у якій знято фільм, як "медитація оператора на тему буденності і повсякдення".

Що ж трапляється із колись чудовими стосунками і романтикою перших місяців-років спільного життя?
Люди часто замикаються в собі, нарощують панцирі, і для цього їм не потрібно таких  крайніх причин, як убивство сина. 


Головний герой говорить дружині: ти зла. Як я можу відритися, показати тобі свої почуття, якщо я тебе боюся?

Фільм не сподобається тим, хто любить динамічний сюжет і ненавидить драми.

Суб'єктивна оцінка: 5/ 5
Резюме: варто подивитися, щоб дізнатися, що трапляється після хеппі-енду мелодрам.

Немає коментарів:

Дописати коментар