понеділок, 11 липня 2011 р.

Дуже погана училка, Bad Teacher, 2011

Тьотка під сорок (Кемерон Діаз) затрималася у підлітковому віці: зокрема, покурює травичку і мріє про великі цицьки. Чи то Боженько не догледів (даруйте за богохульство), чи що, але  головна героїня за фахом - вчитель середніх класів.
Звісно, кожна порядна ГГ-ня має мати кандидатів у принци. Тут їх цілих два: пухкенький вчитель фізкультури і Джастін Тімберлейк у ролі якогось малахольного.

Головна інтрига: як ГГ-ня долає труднощі в пошуках грошей на нові цицьки.

Я знала, що іду в кіно на не зовсім інтелектуальний фільм, але щоб настільки...
Дивуюся, чому на кінопошуку ця стрічка має досить непоганий рейтинг. Можливо, це оцінка трейлеру? Бо він був набагато цікавіший і інтригуючий за сам фільм.

Доречі, я чи не вперше пошкодувала, що дивилася фільм в українському дубляжі. Здається, більшість жартів втратили свій смак і гостроту. Так що якщо Ви все таки зважитеся на перегляд цього "шедевру", то здійснюйте цю акцію по вбиттю часу дома і з перекладом, де постарався відомий "русскій матєрний".

Мені категорично не сподобалося, що історія ГГ-ні - аморальної дамочки закінчується хепі-ендом. Можливо, це старомодно, але я люблю, коли "добро перемагає зло". 

Персонаж Джастіна Тімберлейка викликав приступ огиди. Який же він був харихматичний у "Соціальній мережі", і який він тут... ну, просто "Бє-є-є-є!"

Може, я не була б такою злюкою, якби на мені не лежала відповідальність за згаяний час у кінотеатрі ще однієї людини. :)

Суб'єктивна оцінка: 3 / 5.
Резюме: для одноразового перегляду, дома, коли нудно і дощ іде.

Немає коментарів:

Дописати коментар