четвер, 21 липня 2011 р.

Дерево життя, The Tree of Life, 2011

Є звичайна американська сім'я: типовий авторитарний тато (Бред Піт), любляча мама (Джесіка Честейн) і  троє синів. 
Просто життя. В межах сім'ї і в масштабах Всесвіту.

Втім, необхідно сказати, що будь-які спроби приблизного опису сюжету фільму "Древо життя", будуть невдалими. Тому що сюжету, як такого немає. Взагалі немає.

Я б мусила бути підготовленою до більш ніж двохгодинного медитативного споглядання, тому що вже бачила дві стрічки режисера Терренса Маліка: "Новий світ" (The New World, 2005) і "Дні урожаю" (Days of Heaven, 1978)...
А хтось у кінотеатрі був зовсім захоплений зненацька і спершу помирав від нудьги, а потім йшов геть. (Такий масовий "исход" вперше за моєї пам'яті :)

Що мені сподобалося? Спроба режисера осягнути людське життя в контексті Життя в цілому, Бога і Любові як абсолютної категорії. Теми, порушені у фільмі, хороші.
Вже пройдений етап - зйомок "тремтячою камерою". Фільм "Древо життя" започатковує (принаймні для мене) етап манери зйомок і монтажу в формі спогадів людини.

Зауваження одне - але надто глобальне: чому маючи таку хорошу ідею, і такі хороші методи, необхідно було знімати НАСТІЛЬКИ занудно і нединамічно? Чому необхідно було аж так уникати сюжетності?

Тому якщо Ви не кіногурмани арт-хаусу, фестивального кіно, раджу фільм скоріше не дивитися, ніж дивитися.

Суб'єктивна оцінка: 4 - / 5.
Резюме: Переглядати вдома. У медитативному настрої. У дощовий день. На самоті. Роздумувати на екзистенційні теми.


P. S. В свій час морально підготуватися до перегляду мені допоміг мініспойлер про наявність у фільмі динозаврів ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар