суботу, 11 лютого 2012 р.

Підставна наречена, The Decoy Bride, 2011

Моє життя пронеслося у мене перед очима,
і на половині шляху мені стало скучно.
Потонути - було найяскравішою подією.
(репліка з фільму)

Відома актриса Лара прагне скромного весілля, а її переслідують підступні папарацці. Здається, церемонію можна провести на сонному шотладському острові Хегг. Щоб остаточно збити фотографів з пантелику, організатор весілля вирішує провести фіктивну шлюбну церемонію з підставною нареченою.
Кого обере Джеймс - яскраву Лару, чи місцеву дівчину Кеті, яка випадково стала його "дружиною"?

Надзвичайно легка кумедна історія кохання! Нетиповий сюжет, наповнений чудовим  британським гумором. Щиро кажучи, я навіть не сподівалася, що отримаю стільки задовлення від перегляду.

Головну роль тут виконує Келлі Макдональд, яку глядач знає, як подружку мафіозі у "Підпільній імперії". Її типовий сумний і задумливий вираз обличчя, який мене вже починав бісити у серіалі,  надзвичайно пасував ролі невдахи Кетті.
Її напарником став несимпатичний Девід Теннант, який органічно вписався в роль  не надто успішного письменника. (А геям подобається - за їх версією 2006 - "найсексуальніший чоловік у світі" :)))  )

На відміну від попереднього фільму - "Кохання, одруження, шлюб" (2011) - цей фільм може підійти для спільного перегляду під час романтичного вечора.
Особливо хотілося б відзначити сцену, де герой Девіда Теннанта намагається грати на волинці. Мені здається, це один із найзворушливіших і найромантичніших моментів в історії кіно. Але спойлерити не буду, дивіться самі, фільм того вартий.

Ех, як завджи, бракує слів, коли необхідно щось похвалити.

Суб'єктивне враження: 5/5.
Резюме: саме такими мають бути комедійні мелодрами.

Немає коментарів:

Дописати коментар