понеділок, 2 січня 2012 р.

Зараза, Contagion, 2011

При згадці про всілякі фільми-катастрофи мені завжди спадає на думку, що існує дуже мало історій, які розповідають про те, як насправді воно було б. Тому що творців фільму часто починає заносити: "... і тут Остапа понесло". Наприклад, якщо вірус - то всі вимерли, або не вимерли, але стали зомбі (цікаво, хтось пробував підвести теоретичне підгрунтя ідеї "зомбі"?). Якщо головні герої, то вони рятують світ.

Фільм Стівена Содерберга "Зараза" (2011) - це спроба показати, як воно може бути насправді в реальності. Тому це не фантастична зомбі-стрічка "Я - легенда" (2007) і водночас не фаталістично-документальні "Нитки" (1984). Так, тут є натягнуті моменти (особливо ближче до кінця).  Але в цілому, добре. 

Думаю, Ви вже здогадалися з трейлеру, що форма розповіді фільму - зображення історій багатьох героїв: від працівників медичної галузі до простих людей.

Найголовніший мінус, як на мене, - це відсутність чіткого завершення історії. Так, я розумію авторську задумку в тому, щоб показати уривок із життя. Але в останні 10 хвилин фільму не відпускає враження того, що режисеру сказали: "все, ти загрався, хлопчику, пора складати іграшки, і йти спати". Хай був би відкритий кінець, але не такий зіжмаканий.

Але фільм мені, безперечно, сподобався. Втім, якщо Ви сумніваєтеся, чи варто Вам дивитися його, то врахуйте наступне. Він з тих, які більше до душі кінокритикам, ніж широкому загалу. Це, доречі, зафіксовано у рейтингах на кінопошуку. Тут ви не знайдете якогось одного симпатичного героя, з якими Ви б себе могли ототожнювати. Тут не вичавлюють сльозу. Тому емоційну насолоду тут важко отримати. В першу чергу - це задоволення потреб мозку. (Я не говорю про інтелектуальність, а про форму сприйняття).

Чудово грають актори. Хоча кожному з них виділено не так багато екранного часу, але образи вийшли дуже живими. Передусім мені сподобалися Кейт Уінслет і Лоренс Фішбьорн. Але й решта були симпатичними. Джуд Лоу настільки вжився в роль продажного блогера-журналіста, що викликав неймовірні приступи огиди. І це при тому, що я є його шанувальницею. :) Красунчик Лоу, схоже, любить противненьких персонажів, у 2012 році ми побачимо його...  у ролі Олексія Карєніна!

Суб'єктивне враження: 5-/5.

Немає коментарів:

Дописати коментар