понеділок, 14 грудня 2015 р.

Сидр і Розі, Лорі Лі


"Сидр і Розі", Лорі Лі
Це перша частина автобіографічного роману-трилогії англійського письменника, у якій читач дізнається про дитинство Лорі Лі в англійському гірському селу "до приходу автомобілей".
Хоча автор нібито й пише про себе, враження досить-таки двояке. Розповідаючи, часом про найінтимніші речі з свого життя і своєї сім'ї, письменник зберігає між собою і читачем певну дистанцію. І загалом це швидше зріз доби, колективна, а не особиста історія.
Книжка здобула неабияке визнання, навіть увійшла до шкільних програм у Великобританії та США. І справді, читаючи її, я відзначала, наскільки вона все ж таки майстерно написана, якою є багатою художня мова автора.
У той же час інколи я змушувала себе продовжувати читати. Не можу сказати, щоб сюжет (а його насправді і немає) мене захопив, чи я знайшла щось таке, щоб могло перевернути мій світ, чи надихнути на якісь роздуми/подвиги.
А загалом, за настроєм твір нагадував фільм "Жити" (1994) Чжана Імоу із простою ідеєю: "Люди народжуються, люди помирають... Життя триває".
P.S. Читала російською з електронної книжки, українською не знайшла.

Немає коментарів:

Дописати коментар