суботу, 25 липня 2015 р.

Я - зомбі, iZombie, 2015

У цьому серіальному році щастить мені на добрих і незвичайних паталогоанатомів. Ось і серіал "Я-зомбі", як і "Вічність" (2014-2015), розповідає про співпрацю коронерів і поліції. 

Олівія навчалася на медика, але її блискуче майбутнє було перекреслено подряпиною від зомбі під час однієї вечірки. Вона поміняла зачіску, роботу і спосіб життя, а також кинула коханого, і все для того, щоб адаптуватися до своєї нової суті - зомбі, яка любить їсти мозок.
Тепер вона допомагає коронеру Раві Чакрабарті і детективу поліції Клайву Бабіно розслідувати убивства. Адже має унікальну здібність - переймати звички і частину спогадів людей, мозок яких вона поїдає.

Серіал розпочинається досить таки... дешево, і я навіть не сподівалася, що він мене захопить, стане рідним, і я з нетерпінням чекатиму наступного сезону, який стартує в жовтні 2015 року.

Здавалося б простенький сюжет, але гумор, кілька характерних цікавих персонажів і тема зомбі дозволяють насолодитися переглядом серіалу.
Дуже доречною є участь у кількох серіях актора Бредлі Джеймса, який раніше засвітився у ролі короля Артура в серіалі "Мерлін" (2008-2012).
А ось цілковиту антипатію викликав у мене нібито "правильний" колишній коханий Олівії і фінал сезону закріпив у мене це відчуття... Але не буду спойлерити.

Суб'єктивне враження: 4+/5.
Резюме: тим, хто любить детективи і зомбі-тему. Не підійде любителям "морі крові і кишок". Це серіал напрочуд добрий...  мімімімі :)

Немає коментарів:

Дописати коментар