понеділок, 31 жовтня 2011 р.

Мій хлопець з зоопарку, Zookeeper, 2011

Доглядачу зоопарку (Кевіну Джеймсу) нещастить в коханні. Коли з'являється шанс реставрувати стосунки з колишньою дівчиною, він отримує несподівану допомогу від своїх "друзів" - тварин. Виявляється, вони можуть розмовляти англійською, просто гарно шифруються. До того ж - просто фахівці у міжстатевих відносинах.

Впродовж 102 хв. глядачу пропонується спостерігати за тим, як головний герой буде з'ясовувати, хто він, і хто йому потрібен.

Що ж Вам розповісти таке мудре про фільм "Мій хлопець з зоопарку"?

Чергова середнячкова голівудська мелодрама без надмірної витонченості і багатозначності розповість нам, що краще бути самим собою і кохання, насправді, може бути несподівано поряд.

Перегляд цієї стрічки видався мені надзвичайно нудним. Сюжет можна передбачити з 5-10 хв. від початку фільму. До того ж гумор тут побудований на типовій для американців формі - створенні незручних ситуацій. Для мене - це випробування нервів, коли хочеться заритися в подушку, а не сміятися.

Втім, якщо Ви ще не стомилися від однотипності подібних стрічок і полюбляєте спостерігати за незручними пошлими сценами, Ви можете отримати свою порцію збоченого (даруйте, звісно, на мій погляд) задоволення.

Суб'єктивне враження: 3 - /5

Немає коментарів:

Дописати коментар