вівторок, 23 березня 2010 р.

Коли Гарі зустрів Саллі

Сьогодні подивилася "Коли Гаррі зустрів Саллі" 1989 року з чарівною Мег Раян. Фільм вважається класикою жанру мелодрами та має високі рейтинги.

Але мені після перегляду стало трішки сумно. Тут неозброєним оком видно, що головні герої утворять далеко не ідеальну пару і їхні неприємності тільки починаються. Інколи, дійсно, краще дружити, ніж зустрічатися, чи будувати сім'ю.
Якщо порівнювати - то фільм з тою ж Мег Раян та Томом Хенксом "Вам лист" (1998 року) набагато глибший і душевніший. Принаймні, там сходяться дві половинки...

Проте, фільм, дійсно, якісний і приємний для перегляду. Як на мене, - не більше. Чи то фільму бракує глибини, чи то я виросла з жанру мелодрами.
Що правда - то правда, за глибиною слід звертатися до жанру драми ;)

1 коментар:

  1. Теж недавно бачила цей фільм - дуже сподобався. Він такий легкий, веселий. А головні герої хоч і не ідеальна пара, зате вони можуть поговорити одне з одним про будь-що (як наслідок їхньої тривалої дружби), а це дуже важливо у стосунках. =)
    "Вам лист" мені свого часу сподобався куди менше - на мій смак він аж надто мелодраматичний. =)

    ВідповістиВидалити