неділю, 7 лютого 2010 р.

"Фройд би плакав" Ірени Карпи, щось схоже на рецензію


Часто так буває, що на якийсь фільм, чи книгу потрапляєш цілком випадково. Тебе до них веде певна сукупність випадковостей та подій. Ось і я, мавши змогу послухати Ірену Карпу на відкритті виставки Всеволода Нестайка у Національному музею літератури, вирішила прочитати хоча б що-небуть. Треба ж трішки познайомитися із укрсучлітом.
Треба сказати, що на відкритті виставки пані Ірена гідно позмагалася за увагу дітей із самим Іваном Малковичем, справжнім майстром в справі спілкування із дітьми. Ірена - дійсно, бличкучий оратор і непересічна особистість.А на талант я притягуюся як муха на мед.Тому, завітавши за черговою дозою наркоти... упс... - книг, я затарилася книжечкою "Фройд би плакав".
Ліричний відступ. Той, хто добряче занурився в мережу, знає це неймовірне тяжке відчуття, коли на тебе навалюється величезна купа всілякої інформації. Багато що здається цікавим та корисним, але справитися із таким потоком інформації просто неможливо. Для себе я зробила висновок про необхідність чіткої спеціалізації. Тобто необхідно відстежувати і читати лише те, що входить в коло твоїх інтересів і що є цікавим для тебе.
Таким чином, принцип обов'язкового домучування книги, що вже почато - є давно застарілим.

А тепер повернімося до Ірени Карпи. Прочитавши, перші кілька сторінок, маю декілька міркувань.
Книга може бути цікава молоді, любителям експериментів із кактусами ( ви розумієте, про що я :))) та тих, хто любить подорожі і молодіжний епатаж. Сама книга є певним експериментом для власної свідомості.
Але якщо ви шукаєте, гарно прописані персонажі, розкриття внутрішнього світу і всього іншого, що так приваблює у класичній літературі, - вам не сюди.

Вирок: хоча я велика любителька аматорських подорожніх записульок, але невпорядкований потік свідомості, до якого не звик мій звиклий до класичного викладу мозок, не для мене.

Немає коментарів:

Дописати коментар