понеділок, 26 листопада 2012 р.

Відважна, Brave, 2012

Вчора нарешті подивилася "Відважну" (2012) в хорошому українському перекладі.

Сюжет: у шотландських горах живе принцеса Меріда. Її життя кардинально змінюється в той день, коли представники трьох кланів змагаються за її руку і серце.

Можна подумати, що мультик буде про кохання. Щоб у Вас не виникло таке розчарування, як у мене, повідомляю - ця історія далеко не про кохання. :(

Здавалося б, фільм про долю, про шлях, який ми обираємо. Цю ідею наполегливо і нав'язливо нам втлумачують творці фільму. На мій погляд, нічого подібного. На передній план у цій історії виходить традиційний конфлікт батьків і дітей, проблема прийняття інакшого іншого, а також відповідальність за свої бажання і вчинки.

Загалом, мультфільм дуже позитивний і красивий, а головна героїня з вогняними кучерями нетипова і симпатична. Хоча я так і не отримала бажаної амурної історії, але мало не просльозилася у фінальній сцені.

Що мені не сподобалося, окрім відсутність прекрасного принца?
Одна з ідейних частин. Я б її назвала феміністичною. У цій історії жодного путнього і симпатичного чоловічого образу. Всі вони якісь недолугі, обмежені, часом відразливі. Найрозумнішими є два нібито антагоністичні образи - королеви і Меріди. Але то тільки на перший погляд вони різні. Обидві є ще тими амазонками. Одна керує чоловіком і державою в цілому. Інша - ненавидить усе дівчаче і понад усе обожнює лук із стрілами.
Моїй дівчачій суті, вихованій у добрих патріархальній традиції, було не затишно.

Суб'єктивне враження: 4+ / 5.

Немає коментарів:

Дописати коментар